środa, 17 czerwca 2020

WIERSZ ( MOJEGO ULUBIONEGO AUTORA MAXSA CZORNYJA )

witam dzisiaj napisze  wiersz o moim autorze bestsellerów książek 
zapraszam 

( KSIĄŻKI KRYMINALNE ) 

przygodę zaczynam od grzechu
bo w nim historia powstała
i tak na ofiarze mnie pobudzała 
pokutę w sercu mam 

trauma obrzydziła mnie
bo pojawiła się Tamara
bo w klątwie zauroczyła 
a w zjawie życie komisarza 
uratowała 

inna opowieść napisze wam
 ślepiec duże oczy miał 
lecz liza  śledztwo prowadziła tak
pokonała i w grobie się znalazła
lecz z przyjacielem Rembertem odgadli  zagadkę tą
i przyjaciółmi stali się tak ich zwą 

dalej inne historie znam
jak w najszczęśliwszej 
kochałam ją inna zawróciła w głowie mi
i na rzeżniku  stanęłam do dziś
gdy w pewnej chwili
zawitał mnie dziś
wielbiciel tak to on i miesza czytelnikowi wciąż 

podoba sie mój wiersz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz